گوسفند زنده نمونه| مرکز خرید و عرضه گوسفند و بره زنده

خرید گوسفند زنده، فروش و عرضه بهترین قیمت دام در تهران بزرگترین مرکز خرید و فروش و عرضه گوسفند زنده و بره زنده کشتار روز در تهران، ارسال قصاب در محل در سریع ترین زمان

گوسفند زنده نمونه| مرکز خرید و عرضه گوسفند و بره زنده

خرید گوسفند زنده، فروش و عرضه بهترین قیمت دام در تهران بزرگترین مرکز خرید و فروش و عرضه گوسفند زنده و بره زنده کشتار روز در تهران، ارسال قصاب در محل در سریع ترین زمان

مصرف گوشت گوسفند چه مزایایی دارد ؟

گوسفند در سن های مختلف نام های متفاوتی به خود می گیرد . مثلا زمانی که گوسفند در سن زیر 12 ماه باشد نام بره به خود میگیرد . در زمان خرید گوسفند زنده باید به سن گوسفند توجه کرد . گوشت گوسفند از بهترین و لذیذترین گوشت ها است که می توان در اکثر غذاها از آن استفاده کرد . گوشت گوسفند شامل درصد بالای امگا 3 است . محققان دریافته اند که امگا 3 در روند درمان میگرن، تنش های عصبی و افسردگی و استرس تاثیر مثبتی دارد  به این صورت که اگر به بیماران مبتلا به میگرن روزانه 2 گرم امگا 3 خالص داده شود می توانند میگرن خود را کنترل کنند .


هر کدام از قسمت های گوشت گوسفند قیمت های متفاوتی دارد مثلا قسمت فیله و دنده گوسفند را می توان گرانترین قسمت های گوشت گوسفند نامید و قسمت تقریبا ارزان قیمت گوشت گوسفند را شانه می نامند که می تواند جایگزین مناسبی برای ران گوسفند باشد . گوشت شانه سرشار از ویتامین های گروه ب است که دارای ارزش غذایی بسیار زیادی است که هضم آن بسیار سریع و راحت است  . چربی موجود در گوشت گوسفند بسیار بالاتر از بقیه گوشت هاست اما چربی آن را می توان در دسته چربی های مفید قرار داد . اما با وجود قصابان ماهری که امروزه وجود دارند و توانایی برش و جدا کردن چربی های اضافی را از گوشت می گیرند، می توانید با خیال راحت تری به استفاده از این گوشت پرداخت .

گوشت گوسفند خاصیت های زیادی دارد که می توان از آن میان موارد زیر را بر شمرد :

ویتامین B12 که باعث تولید گلبول های قرمز در بدن است و مانع از بروز کم خونی در افراد می شود .

ویتامین B2 که برای حفظ و نگهداری بافت های بدن بسیار لازم و ضروری است . ویتامین ب2 می تواند کمک بسیار زیادی به تجزیه شدن چربی، کربوهیدرات و پروتئین ها داشته باشد .

درصد پروتئین بالا

از عامل های اصلی برای زندگی ما پروتئین است و همه ما برای ادامه زندگی به پروتئین لازم داریم، همچنین برای کارکرد درست روزانه مغز باید به طور روزانه پروتئین دریافت کنیم .

همچنین در گوشت گوسفند منبع غنی از فسفر است . به بیان دیگر هر کجا که پروتئین وجود دارد می توان به دنبال فسفر زیادی در آنجا بود . فسفر دارای خاصیت فراوانی برای بدن انسان است که از آن جمله می توان به رشد موها اشاره کرد، همچنین می تواند نقش ترمیمی در بدن داشته باشد و نیز یک عنصر اساسی برای سلامت دندان هاست .